Zákaznická podpora:+420 605 568 844info@hudebnikum.cz

Reklamace

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Jak postupovat při reklamaci

  • Vyplňte Formulář reklamace
  • Zboží pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození a spolu s reklamačním listem a dokladem o koupi (daňový doklad byl zaslán po zaplacení na Vaši emailovou adresu) zašlete na adresu:

Hudebnikum s.r.o.

Bohuňov 96

56904 Brněnec

  • Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
  • Pokud si nevíte rady a potřebujete poradit, kontaktujte nás na emailu info@hudebnikum.cz nebo na telefonním čísle +420 605 568 844. Rádi Vám poradíme.

 

Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
  • O průběhu reklamačního řízení Vás rádi informujeme na emailu info@hudebnikum.cz nebo na telefonním čísle +420 605 568 844.

 

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

  • Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné:

Česká pošta (dále ČP)

  • Zboží vyfoťte v původním obalu a fotografii doneste na pobočku ČP nebo tamtéž doneste zboží v původním obalu. Na pobočce sepíšete reklamační formulář a peníze Vám budou vráceny ČP.

GLS

  • Zboží v původním obalu (tak, aby byl vidět štítek s adresou a číslem balíku) neprodleně vyfoťte a zašlete nám fotografii společně s číslem objednávky na email info@hudebnikum.cz a my reklamaci vyřídíme za Vás. Vše se však musí stihnout do tří dnů. Proto prosíme, reklamaci neodkládejte!

Za rozbité zboží neručíme my, ale Vámi zvolený přepravce.